söndag 1 april 2012

Bilder senaste dagarna


Eftersom jag har svårt att äta lagad mat för tillfället, fick jag tips av en på FB att prova smoothies. Riktigt gott!
Behöver få i mig lite nyttigheter... Blivit för mycket mackor på sistone, just pga att lagad mat inte lockar.

Årets första mjukglass tog vi i fredags. Mathilda var dock inte så överdrivet förtjust.

Tror Mathilda önskar sig en sån här när hon fyller år! Perfekt i stora badkaret sen! ;o)
What´s up duck?

Kraaaam!
Det var hög tid att gå på dejt med Lóreal igen!
Mörk chokladbrun blev det denna gången. Jag är supernöjd.

2 kommentarer:

  1. Den ankan är fräck!! Vad har du i smoothisen? Ser så smarrig ut!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mathilda var helt såld. =P

      Smoothien är väldigt enkel med 4 dl vaniljyoggi, 2 dl hallon (jag kör frysta) och en banan. ;o)
      Tänkte göra nån med mango eller nåt sen. Ska googla lite recept. Längesen jag åt smoothie. Hade glömt hur gott det är! Perfekt till Mathilda med.

      Radera