torsdag 29 mars 2012

Sista dagen!


Sista dagen för Micke på sitt jobb idag! Jihoo!

Imorgon tar vi båda en ledig dag. (Eller en halv dag för mig. Måste få in provet i naturkunskap.)
Tyvärr kan ju inte Mathilda vara med på ultraljudet imorgon,
så hon får vara på dagis. Vi ska inte vara på ultraljudet förrän 11.30 tror jag det var.
Men vi lämnar Mathilda runt 9.30, sen kör vi till Ystad. Tar en tur på stan innan vi ska på ULet.
Se om vi kan hitta nåt kul till Mathilda. Hon behöver lite långärmade tröjor och sköna dagisbyxor.
Längesen bara jag och Micke gick på stan, så det kan vara mysigt bara det.
Fast jag hade iofs gärna haft med Mathilda. Vår lilla mysis.

Ska bli spännande med ultraljud! Fick ju höra hjärtljuden igår. Lika underbart varje gång!
Men ultraljud är ju snäppet mysigare. =) Hoppas de kan se könet redan.
Jag är spänd på om min magkänsla stämmer.
Lovar att lägga upp bilder här imorgon!

Tycker jag har börjat känna liiite svagt buffande nu. Men inte helt säker.
Det kommer ju snart iaf. =)

I helgen står det RÖJNING med stora bokstäver på schemat!
Nu ska vi få ordning här! Kan dock fortfarande inte flytta upp innan vi har grindar till trappan.

På måndag börjar Micke sitt nya jobb. Väldigt spännande! Hoppas innerligt det är ett bra ställe...
Jag är glad att han börjar nu på våren, och inte mitt i vintern när det är halt och jäkligt.
Var ett tag sen han körde lastbil, så då har han gott om tid att vänja sig innan nästa vinter kommer.





3 kommentarer:

  1. Hahah jaa man kan ju hoppas för allas bästa att den boken inte är från 2000 talet i alla fall! :P
    Vad spännande med ul! Är det själva rutin ultraljudet eller är det ett annat vanligt ul?
    Jag skulle också vilja göra ett!
    Trist att man bara får göra ett i v.18 och sen måste vänta tills bebisen är ute tycker jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä gud! =)

      Det är det första rutinultraljudet. Här gör man två RUL. Lyxigt! ;o)

      Radera
  2. Dom har bra grindar på babyprofsen.. i trä de kan man måla själv o sen sågar man efter de storlek man behöver.. värt att titta på.. lycka till i morgon..

    SvaraRadera